کمیته ارزشیابی درون گروهی رشته پرستاری
ردیف | نام و نام خانوادگی | سمت |
1 | دکتر فرزانه باقریه | مدیر گروه پرستاری - مسئول |
2 | دکتر سامره اقتدار | عضو هیئت علمی- مجری |
3 | دکتر یاسر مرادی | معاونت پژوهشی دانشکده - عضو |
4 | دکتر مولود رادفر | معاونت آموزشی دانشکده - عضو |
5 | دکتر نادر آقاخانی | عضو هیئت علمی- عضو |
6 | دکتر هاله قوامی | عضو هیئت علمی- عضو |
7 | دکتر فردین آجودانمی | عضو هیئت علمی- عضو |
8 | دکتر مدینه جاسمی | عضو هیئت علمی- عضو |
9 | معصومه همتی مسلک پاک | عضو هیئت علمی- عضو |
10 | سیما پورتیمور | مسئول EDO - عضو |
11 | نیلوفر نجغعلی | عضو هیئت علمی- عضو |
12 | دکتر فریبا حسین زادگان | عضو هیئت علمی- عضو |
13 | عضو هیئت علمی- عضو | |
14 | لاله الماسی | عضو هیئت علمی- عضو |
کمیته ارزشیابی درون گروهی رشته مامایی
ردیف | نام و نام خانوادگی | سمت |
1 | دکتر فاطمه مقدم تبریزی | عضو هیئت علمی- عضو |
2 | دکتر رقیه بایرامی | عضو هیئت علمی- مجری |
3 | مرضیه ابراهیمی | عضو هیئت علمی- عضو |
4 | مریم نجارزاده | عضو هیئت علمی- عضو |
شرح وظایف ارزیابی درون گروهی پرستاری:
ارزشیابی درون گروهی هر 4 سال، (که زمان انجام آن طی نامه ای از طرف مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه به معاونت محترم آموزشی ابلاغ می گردد) با مجری گری مدیر (مدیران) گروه پرستاری و با حضور ریاست محترم و نیز معاونین محترم آموزشی و پژوهشی و جمعی از اعضاء هیات علمی گروه پرستاری با تشکیل جلسات متعدد و جمع آوری اطلاعات لازم از فیلدهای مختلف، (طبق آیین نامه مربوطه) و تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، طی گزارش مکتوب به مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه جهت بهره برداری ارسال می گردد.
شرح وظایف ارزیابی درون گروهی مامایی:
به منظور کمک به ارتقای کیفیت آموزش پزشکی و پیراپزشکی ارزیابی درون گروه های آموزشی از ابزار و راهکارهای مناسب است . شناخت و آگاهی از وضعیت وامکانات آموزشی موجود و کوشش برای رفع نواقص نیاز ارزیابی درون گروهی را به صورت دوره ای (هر 4 سال) و نیز پیوسته مورد تائید قرارمی دهد. بدین ترتیب ارزشیابی درون گروهی مامایی به اتفاق مجری ، مدیر گروه و جمعی از اعضای هیات علمی گروه مامایی با حضور ریاست محترم و نیز معاونین محترم آموزشی و پژوهشی با تشکیل جلسات متعدد و جمع آوری اطلاعات لازم در حوزه های 1- رسالت و اهداف آموزشی2- مدیریت و سازماندهی3- برنامه آموزشی4- هیات علمی5- دانشجویان6- منابع آموزشی7- پژوهش8- سنجش و ارزشیابی و 9- دانش آموختگان یا فارغ التحصیلان انجام می شود. اطلاعات جمع آوری شده تجزیه و تحلیل شده و پس از مقایسه با وضعیت مطلوب در قالب نتایج و طی گزارش مکتوب به مرکز مطالعات و توسعه دانشگاه جهت بهره برداری ارسال می گردد. در نهایت نتایج و پیشنهادات مورد پیگیری قرار می گیرد.
صورتجلسه ها: 1395/5/17 1395/6/14 1395/6/27 1395/7/4 1395/7/17 1395/8/2 |
چارت فرآیند ارزیابی درونی گروه مامایی ارزیابی درونی گروه پرستاری |