دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
نام و نام خانوادگی: اسلام رضوی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی: کامپیوتر

گرایش: نرم افزار
سمت: مسئول it دانشکده
ایمیل:  razavi.i@umsu.ac.ir  و   is.razavi@gmail.com

شماره مستقیم: 32754960
شماره تلفنخانه:
4-32754961
داخلی: 
222
ساعات کاری سالن کامپیوتر: 8 صبح لغایت 3 عصر، از روز شنبه تا چهار شنبه
                                        و خدمات ارائه شده طبق برنامه و مقررات نصب شده در پانل سالن کامپیوتر صورت می گیرد.
شرح وظایف

رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه

تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه، نگهداری و بازدید دوره ای از سرورها، سوئیچ ها، روتر ها و سـایر تجهیـزات شـبکه

نگهداری و مدیریت شبکه

بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی

پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور

نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه

پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه

پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه ( اتوماسیون اداری، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد، آنتی ویروس، Ftp دانشکده و ... )

خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار

انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT

اسمبل و نصب و راه اندازی سیستم های کامپیوتری

مشاوره در زمینه IT و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای

موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها

بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده

نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها

توسعه زیر ساختهای شبکه

بازدید دوره ای از کلیه سیستمهای رایانه ای موجود در شبکه

پشتیبانی و بروز رسانی از سرورهای موجود

ارتقا سرورهای محلی به منظور بهینه سازی ارائه سرویس به کاربران

اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا بر نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای مدیریت فناوری

مدیریت و پشتیبانی از شبکه داخلی و ارتباط آن با شبکه خارجی

برطرف نمودن اشکالات کاربران در استفاده از سرویسهای شبکه دانشگاه طبق فرآیندهای مدیریت فناوری

پشتیبانی و نگهداری شبکه wireless و رفع عیب آن

تحلیل و بررسی انواع سطوح دسترسی کاربران

تخصیص انواع سطوح دسترسی کاربران ( اینترنت و اینترانت و پرینت )

تحلیل در راستای زیر ساختها و شبکه

ارائه سامانه ها جهت تسهیل در امور خدمات رسانی

حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها

نگهداری و مدیریت زیر ساخت شبکه

نگهداری و مدیریت و پشتیبانی و سرویس‌ شبکه Lan

شرکت در جلسات مدیریت فناوری دانشگاه

به روز نگه داشتن مطالب بخش فناوری اطلاعات در وب سایت (اخبار و اطلاعیه ها و ... )

مطالعه واظهار نظر در خصوص طراحی وپیاده سازی سیستمهای کاربردی

اظهار نظر درخصوص نوآوریها وطراحیهای جدید فن آوری اطلاعات

تحقیق، پژوهش و مطالعه و کسب آگاهی از سیستم‌های مختلف ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه راه حل‌های مناسب، به منظور توسعه و بهبود سیستم‌های شبکه در جهت توسعه ارتباطات

فرهنگسازی و تلاش در جهت استفاده کاربردی از سیستم‌های اطلاعاتی، بانکهای اطلاعاتی در جهت ارتقاء طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه طرحهای مناسب با استفاده از سامانه‌های فناوری اطلاعات

ارسال گزارش فعالیت های انجام شده ( سخت افزار ،نرم افزار ،شبکه ) در قالب فرم های تدوین شده

تنظیمات قالب