
نام , نام خانوادگی : شیرزاد روستایی
پست: رئیس اداره امور عمومی
رشته تحصیلی: ارشد مدیریت منابع انسانی
ایمیل : roustaiie.shi@gmail.com
خلاصه ای از وظایف:
- دریافت دستور و برنامه کار از ریاست دانشکده.
- تأمین فضا ، تدارک تجهیزات ، امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات .
- انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات .
- تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات .
- تأمین و پیگیری وسایل و امکانات رفاهی کارکنان .
- برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و مالی.
- برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری .
- پیش بینی نیازهای دانشکده از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها با مشورت امورمالی دانشکده .
- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ، انبارداری ، خدماتی ، نقلیه ، تعمیرات و نگهداری خودروها .
- رضایتسنجی از مراجعین و زمانسنجی ارائه خدمات .
- رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن.
- انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها.
- رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده .
- امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی،مأموریت و... مربوط به کارکنان و مراقبت در امر حضور و غیاب کارکنان .
- نظارت بر حسن اجرای وظایف و کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی.
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی با مسئولین واحدها.
- سازماندهی فعالیتهای مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی.
- ایجاد هماهنگی امور واحدهای تحت سرپرستی با خط مشی ها – قوانین و مقررات تعیین شده در چهارچوب برنامه های تعیین شده.
- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف.
- ارجاع نامه های اداری به کارکنان شاغل در حوزه اداره امور عمومی جهت اقدام و به مقام مافوق جهت تایید.
- پیگیری مسائل اداری کارکنان.
- نظارت بر امور دفتري و ارسال مراسلات واحدمتبوع .
- نظارت و كنترل ليست حقوقي و مزاياي كاركنان از نظر رعايت تشريفات .
- انجام سایر امور متفرقه.
|