مصوبات :
عناوین پیشنهادات و مصوبات شورای منتخبین مجمع مشاوران دانشگاه
- استقرار الگوی ارزشیابی درون سازمانی مبتنی بر نظام تشویق و ارتقاء انگیزشی نیروی انسانی با لحاظ نتایج حاصل از پرسشنامه عوامل انگیزشی کارکنان
- برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سطح واحدهای تابعه دانشگاه با حضور مسئولین واحدها هر 6 ماه یکبار در هفته دولت و دهه فجر
- تاسیس دانشکده های مستقل علوم پزشکی در شمال و جنوب استان و سوق دادن دانشکده های مقیم ارومیه به سمت تحصیلات تکمیلی
- فعال شدن ارتباطات بین المللی دانشگاهی و تشکیل واحد روابط بین الملل
- لزوم حمایت قضائی دانشگاه از کارکنان در انجام وظایف و مسئولیت های قانونی در برابر شاکیان
- تسری تشویق های وزارتی و استانی به کارکنان حوزه و واحد مربوطه با احتساب و نظر مدیر واحد
- تاکید بر عملیاتی شدن برنامه استراتژیک مصوب دانشگاه
- لزوم حضور پر رنگ تر مسئولین ستادی دانشگاه در عرصه و محیط
- ایجاد ارتباط با سایر دانشگاههای داخلی و خارجی در جهت ارتقاء توانمندی دانشگاه
- تخصیص درصدی از منابع حاصل از صرفه جویی ریالی و هزینه ای برای صاحبان فرآیند در هر واحد در قبال اقدامات موثر در کاهش هزینه های انجام شده
- طراحی الگوی توزیع نیروی انسانی برای هر یک از واحد های تابعه
- ایجاد شورای سیاستگزاری اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه
- برگزاری نشست های اختصاصی ریاست دانشگاه در دانشکده های تابعه
عناوین مطروحه در جلسه نمایندگان شورای منتخبین مجمع مشاوران در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- لزوم بازنگری در چارت های تشکیلاتی در ردیفهای ازمانی دانشگاه و واحد های تابعه با توجه به ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به تیپ یک
- تاخیر های چندین ماهه در سیستم های پرداخت کارانه و اضافه کاری پرسنل و اعضای هیئت علمی
- لزوم رفع تبعیض در دریافتی کارکنان و پزشکان بخش دولتی با بخش خصوصی
- لزوم باز نگری کلی و اصلاح ایرادات و نواقص نظام نوین پرداخت دانشگاهها
- ایجاد سازمان نظام سلامت برای کارکنان شاغل در این عرصه که عضو سازمانهای نظام پزشکی و پرستاری و ... نیستند
- لزوم بازنگری در آئین نامه جذب اعضای هیئت علمی و لحاظ مواردی برای انتخاب و تشخیص توانمندی های بالقوه افراد داوطلب در مرحله جذب
- اهمیت دادن و رتبه بندی دانشگاه بر اساس گزارشات آماری سالانه هیات امناء دانشگاهها
- اختصاص سهم بیشتری از سرانه به سطح اول سلامت برای پیشگیری محور بودن بجای درمان محوری
- توجه بیشتر به ارتقاء سطح کیفی آموزش در دانشگاهها و لزوم بهاء دادن بیشتر به مقوله آموزش با راهکارهای ارائه شده
|