مسئول و کارشناسان مهارتهای بالینی :
- مسئول هماهنگی زمان های تمامی کلاس های عملی
- مسئول و امین اموال تمامی اموال و تجهیزات و لوازم موجود در مهارتهای بالینی
- نظارت به نحوه ی استفاده صحیح از مانکن ها حین تمرین و تدریس
- فراهم نمودن تمامی لوازم مصرفی برای تدریس و تمرین ها به تعداد مورد نیاز
- درخواست خرید مانکن ها و تجهیزات تخصصی پرستاری و مامایی و همچنین درخواست خرید لوازم مصرفی
- فراهم نمودن فضای مناسب محیطی دما، نور، تهویه مناسب و چینش مناسب وسایل، برای برگزاری کلاسها
- حضور کارشناسان مهارتهای بالینی در کلاس های آموزشی این واحد
- آشنایی و آموزش به اساتید جدیدالورود در مورد تجهیزات و کار با مانکن های واحد مهارتهای بالینی
- گزارش کتبی خرابی ها و کمبود امکانات در این واحد به مراجع بالاتر
- هماهنگی با تاسیسات در صورت ایجاد خرابی ها جهت برطرف کردن آن ها
- ارائه ی پیشنهادات و درخواستهای اساتید جهت بهبود کیفیت مهارتهای بالینی ، بصورت کتبی به مسئول مهارتهای بالینی
- در صورت کنسل شدن کلاسها هماهنگی با استاد مربوطه جهت برگزاری کلاس جبرانی
- الزام خروج دانشجویان از مهارت های بالینی در حد فاصل دو کلاس جهت آماده سازی کلاس
- در صورت ایجاد خرابی یا مشکلات دیگر از قبیل نوشتن روی مانکن ها و ... دادن گزارش خرابی در همان جلسه توسط اساتید و دانشجویان به مسئول واحد
- ارسال گزارشی مبنی بر نحوه برگزاری کلاس های مهارتهای بالینی اعم از رعایت قوانین مهارتهای بالینی، میزان استفاده بهینه از ماکت ها و تجهیزات پیشرفته این واحد، ساعات و کیفیت تشکیل کلاسها ، به مراجع بالاتر
- ارائه خدمات آموزشی بر اساس سر فصل های واحد برنامه ریزی . در صورت نیاز به تجهیزات و مانکن های دیگر اطلاع از چند روز قبل توسط استاد به این واحد
- ارائه جدول زمان بندی محتوای دروس و طرح درس توسط اساتید به واحد جهت اطلاع و بایگانی واحد مهارتهای بالینی
- جهت اطلاع دانشجویان نصب زمان بندی محتوای دروس درپانل
- هماهنگی با مسئول برگزاری کلاس ها در موقع امتحانات واحد مهارت های بالینی جهت رزرو کلاس برای دانشجویان
|